donderdag 3 maart 2011

200 %

Vandaag gelezen over Richard Branson : Welke mensen hebben hem geïnspireerd? Hij heeft een mooi lijstje namen staan, vermoedelijk allemaal interessante mensen, ik ken er helaas niet één van.

Maar natuurlijk denk ik graag aan de mensen die mij inspireren. Wat het professionele luik betreft, deel ik graag een paar namen uit mijn lijstje.
Herman Konings, Trendwatcher - ik hou van zijn Latte macchiato
en sinds vorige week is er ook Gary Vaynerchuk - ik bestelde gisteren nog zijn nieuwe boek, Thank You Economy - en ik zeg nu al dankjewel aan Gary voor de inspiratie die hij me gaf.

Twee (2) slapeloze nachten volgden na zijn uiteenzetting op de Phare Conference vorige week. In mijn hoofd alleen plaats voor een presentatie over Social Media voor kleine bedrijven en Retailers - geen ruimte voor rust of bezinning. Boordevol ideeën ben ik, en ik wil het ook zo graag delen.
Niet dat ik expert bent, quite contrary. Maar ik ben gepassioneerd. 200%.

De grote Conversation managers spreken grote massa's en grote bedrijven aan. Zelf ben ik meer het Kmo type, met nadruk op de K ..... en hoe kunnen Social Media iets betekenen voor deze "kleintjes". Wie meespringt op de boot is niet klein, maar dapper.

Ik heb er ooooh zo veel zin in om die presentatie af te werken. In mijn hoofd is alles klaar. Nu nog de uitwerking. Heerlijk. Always save the best for last ;-)